DYCRM-09

ONLİNE RANDEVU VE CRM



Ürün Fiyatı:    ₺ 20.833,33 + KDV
KDV Dahil Ürün Fiyatı:    ₺ 25.000,00
Stok Kodu :   DYCRM-09
Ürün Kodu :   DYCRM-09
 

Ürün Detayı

Her Yerden Kolay Erişim. İnternetin olduğu herhangi bir cihaz ile Dijital Yaşam Online Klinik sayesinde tüm işlerinizi her yerden yönetebilirsiniz.
  • Marka: DijitalYaşam
 

Dijital Yaşam Online Randevu ve CRM Programı Kimler için?

  • Doktor Muayenehaneleri ve Klinikleri
  • Sağlık Klinikleri
  • Özel Hastane ve Poliklinikler
  • Diş Hekimi Muayenehaneleri ve Klinikleri
  • Saç Ekimi Klinikleri
  • Estetik Merkezleri ve Estetik Klinikleri
  • Güzellik Merkezleri
  • Kuaför Salonları
  • Spa Merkezleri, Masaj Salonları, Solarium Merkezleri vb.
  • Yaşam Koçları
  • Spor Merkezleri, Spor Eğitmenleri
  • Diyetisyenler
  • Online Ürün Satışı, E-Ticaret Yapan İşletmeler
  • Perakende Satış Yapan İşletmeler
  • Ön Muhasebe, Stok Takibi, Müşteri Takibi , Personel Yönetimi, Randevu Takibi Kısaca online olarak iş ve işyeri takibi yapmak isteyen tüm işletmeler bu programı kullanabilirler.

    Dijital Yaşam Online Randevu ve CRM İle Neler Yapabilirim?

  • Dijital Yaşam Randevu ve CRM İş ve Müşteri Takip programıdır.
  • Hasta ve Müşterilerinizi kayıt altında tutabilir ve borçlarını takip edebilirsiniz
  • Tedarikçilerinizi kayıt altında tutabilir ve Cari Hesap işlemleri yapabilirsiniz.
  • Alış Faturası ve Satış Faturası İşlemleri yapabilir ve Fatura Yazdırabilirsiniz.
  • Çek, Senet, Nakit Tahsilat ve Ödeme, Banka İşlemleri, Kredi Kartı ile Tahsilat İşlemleri yapabilirsiniz.
  • Stok takibi ve stok sayımı yapabilirsiniz.
  • Sms ile müşterilerinizi kolaylıkla bilgilendirebilirsiniz.
  • Randevu kaydı yapabilirisiniz, Randevularınızı hasta ve müşterilerinize otomatik sms ile hatırlatma yapabilirsiniz.
  • Tüm randevuları tek tıkla müşterilerinize hatırlatabilirsiniz.
  • Hasta ve Müşterilerinize doğum günlerinde otomatik sms mesajı atmasını sağlayabilirsiniz.
  • Birden fazla kliniğinizi aynı randevu sistemi ile yönetebilirsiniz.
  • Personel yönetimi ve personel takibi yapabilirsiniz.
  • İleri tarihli hatırlatmalar oluşturabilir ve sistemin hem personelinize hem de size zamanında ve zamanından önce hatırlatmasını sağlayabilirsiniz.
  • Personel performansını ölçebilirsiniz, maaş ve prim takibini kolayca yapabilirsiniz.
  • Hasta ve Müşteri bazlı, Klinik bazlı, Personel bazlı detaylı raporlar alabilirsiniz
  • Satışlarınızı, Alışlarınızı, Stoklarınız, Borç ve Alacaklarınızı, Çek, senet gibi tüm işlemlerinizi kolayca her yerden raporlayabilirsiniz.
  • Gelişmiş randevu takvimi sayesinde tüm randevularınızı senkronize edebilirsiniz.
  • Gelir ve giderlerinizi sorunsuz bir şekilde her yerden takip edebilirsiniz.
  • Ön görüşmelerinizi müşteri memnuniyeti odaklı kayıt altına alabilir ve takip edebilirsiniz.
  • Personel yetki ve sınırlama tanımları yapabilirsiniz.
  • Raporların otomatik olarak cep telefonunuza rutin bir şekilde gelmesini sağlayabilirsiniz.
  • Otomatik hediye çekleri oluşturabilir ve online satış platformları ile entegrasyon sağlayabilirsiniz.
  • Online satış platformlarında yaptığınız ürün ve hizmet satışlarını entegre ederek müşteri ve fatura kayıtlarının bir tıkla oluşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Dijital Yaşam E-ticaret paketleri ile entegrasyon sağlayarak randevu, müşteri,sipariş ve fatura kayıtlarınızın otomatik oluşmasını sağlayabilirsiniz.

  • ilk yıldan sonra aylık kullanım ve teknik destek ücreti olarak 1500 TL + KDV dir. 1 Yıllık peşin ödemelerde 2 ay ücretsiz kullanarak toplam 18.000 TL + KDV den 15.000 TL + KDV fatura edilir.

    NOT: Bazı özellikler opsiyoneldir. Şirketimizi arayarak satış danışmanları ile görüşme yapmanızı öneririz.

  • Scroll to Top